Godło Rzeczypospolitej Polskiej    Herb Miasta Gliwice    Logo II Liceum w Gliwicach

Legalne wagary na Błatniej

W dniu 18 października grupa szczęśliwców z pierwszych klas, zamiast pójść do szkoły miała okazję wyruszyć na Błatnią. Wystartowaliśmy około 9.00 z miejscowości Brenna. Szybki krok pozwolił nam się rozgrzać. Podejście zajęło nam półtorej godziny. Widoki zapierały dech w piersiach, dlatego robiliśmy zdjęcia i jednocześnie łapaliśmy oddech. Zwykle kapryśne góry uraczyły nas błękitnym niebem i pełnym słońcem. Jesienny, chłodny wiatr czasami zmuszał nas do założenia czapek. Jednak ciepła herbata na szlaku pomogła pozbyć się chłodu. Pogoda tego dnia dopisywała. Trzeba przyznać, ze trafiła się nam prawdziwa polska złota jesień.

Trochę zmęczeni dotarliśmy do schroniska. Każdy zjadł coś pysznego. Po chwili odpoczynku, ci najwytrwalsi doszli na sam szczyt. Było warto! Mogliśmy podziwiać piękne widoki i osłonecznione hale. Był czas na fotorelację. Zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie grupowe i udaliśmy się w drogę powrotną do Brennej. Po zejściu na sam dół i ulokowaniu się w autokarze nareszcie był czas na rozprostowanie zmęczonych nóg i odespanie kilkugodzinnej wędrówki. Mimo wysiłku każdy był zadowolony i z pewnością wszyscy czekamy na kolejną wyprawę w góry.

Szkolny Klub Wolontariatu II LO w Gliwicach

Klub ekologiczny II LO - logo

Sport w II LO w Gliwicach - logo

II LO za granicą

Olimpijczycy II LO w Gliwicach

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.